Koncertní láska - 9.díl

16.07.2011 09:36

Když jsem přišla do pokoje,Katka ještě nespala.Ležela na posteli a četla si nějaký časopis.Jen co jsem vešla do dveří, Katka se ušklíbla a řekla ,,Nějak ti to trvalo ne?To ti trvala cesta tak dlouho?",,Zdržela jsem se na záchodě..." odbyla jsem ji. ,Ale nekecej...přiznej se,co jste tam dělali?" ,,Nic..Nic...Co bychom měli dělat?" Katka se jen usmála ,,Teda Katko !!! Na co ty nemyslíš..... ?" řekla jsem jí a začala se smát ,,Já?" odpověděla ,Já nemyslím vůůůbec,ale vůůůbec na nic..." ,,Bych se divila..." špitla jsem.V tom znovu nastala ta trapná chvíle ticha... Koukal jsem z okna na noční Brno a na Katku....Jen ale co jsme spatřili naše výrazy ve tvářích, začali jsme se smát...Najednou někdo zaklepal ,,Holky?Spíte? " byl to utrápený Palo.,,Ne nespíme.Co potřebuješ?",,Ja viem že je to odo mňa hlúpe sa pýtať, ale mohol by som u vás dnes prespať? Pretože Patrik robí taký rámus ... Nedá sa vedľa neho spať ..." usmál se a dodal ,,Navyše hrozne chrápe..." Katka se tomu začala smát.Palo se nejdřív podíval na mě, pak na Katy a zeptal se ,,Katy? Ty si niečo pila? Alebo fajčila?" Smíchu jsem se tentokrát neudržela já. ,,No jasně, že tu můžeš přespat.Tedy pokud ti nevadí,že budeš spát na gauči?",,To je mi jedno ... Ja zaspím kdekoľvek." ,,Okej..jdu ti to připravit..Pohlídej Kaču...",,Jasné..." Když jsem Palovi vše nachystala vrátila jsem se za nimi,ale....oba spali.Katy usnula na časopise,který četla a Palo usnul na mojí posteli. Oba jsem je přikryla dekami,které tam byli k dispozici a šla jsem si lehnout do obývacího pokoje na gauč.Tu noc jsem ale nemohla usnout....