Koncertní láska - 8.díl

16.07.2011 09:05

 

*Katka*

Když jsem se omluvila Eli za to,že jsem jí tak trošku vynadala, vrátili jsme se do jídelny.Pohled na kluky byl strašný.Váleli se po baru a strašně se smáli.Všichni kromě Pala byli , jak se říká, pod parou.,,Tak čo? Pokecali ste si?" zeptal se nás Palo.,,No pokecali,ale co to je ?" řekla jsem a vztyčila prst na tři opilé kluky,kteří se ještě pořád smáli. ,,Ja ani neviem, keď ste odišli, tak povedali, že si dajú len jedného panáka a potom Patrik začal nalievať do ostatných pohárov a Roman s Igim to všetko vypili.Nevím čo to s nimi je.Nikdy tak moc nepijú."...Po delší debatě jsme se domluvili,že je odvedeme na pokoje.Eliška si vzala Romana,Palo odnášel Patrika,který za večer pil nejvíc a já si nesla :) Igora.Byla jsem šťastná,že zrovna ho.... To co se stalo v našem pokoji bylo tak nádherný...,,Ale bude si to pamatovat?" opakovala jsem si vduchu ,,Bude si pamatovat, jak se jeho rty setkali s mími? Kdo ví...třeba na to zapomene....Ale..na to se nedá zapomenout !" pořád jsem nad tím přemýšlela.Na chodbě jsme se s Eliškou rozloučili s Palem a šli je odvést do pokojů. Igor měl pokoj na druhé straně chodby než Roman a než Patrik s Palem.Otevřela jsem dveře od jeho pokoje,položila ho na postel a sedla si na židli,která byla nedaleko postela.Seděla jsem tam asi 3 minuty a představovala si, jaké by to bylo, kdyby jsme se večer v našem pokoji zdrželi.Najednou Igi něco zamumlal ze spaní a to se mnou cuklo.,,Pane bože..musím jít do pokoje..Eliška už tak určitě bude !" Naposledy jsemse podívala na Igiho, zhasnula, zavřela dveře a tím nejrychlejším běhm jsem běžela do pokoje.Naštěstí tam Eliška ještě nebyla.Lehla jsem si na postel a otevřela nějaký katalog nebo časopis,který ležel na stole, aby to vypadalo, že už jsem tu celou věčnost.