Koncertní láska - 6.díl

16.07.2011 07:54

...,,Pane Bože !" vykřikal Katka ,,Eli,vysvětli mi,jak se někdo může tak opít za takovou chvilku.Jak dlouho jsme byli venku čtvr hodinky?",,Ani ne." odpověděla jsem a šla směrem ke klukům.,,Tak čo? Pokecali ste si?" řekl Palo,který jako jediný byl střízlivý.,,No pokecali,ale co to je ?" řekla Kačka a ukázala na kluky,kteří mezitím dopíjeli své skleničky a příšerně nahlas smáli.,,Ja ani neviem, keď ste odišli, tak povedali, že si dajú len jedného panáka a potom Patrik začal nalievať do ostatných pohárov a Roman s Igim to všetko vypili.Nevím čo to s nimi je.Nikdy tak moc nepijú." ,,Aha.... ale co teď s nimi budeme dělat?"zeptala jsem se a koukla znovu na opilé kluky,jak se válí po baru.,,Keď mi je pomôžete nejako dostať do ich izieb, tak to bude dobre.Nemůžeme je predsa nechať spať na bare celú noc.To by potom ráno padla vina na mňa, že sem je opil a išiel spať do svojej izby a je tu nechal." ,,Dobře.My ti pomůžem.Stejně tu ještě musíme uklidit,viď Eli? " ,,No jasný" ,,Fajn, dievčatá ste zlaté.Eli ty si zober Romana, Katka ty si zober Igiho a ja Patrika nejako odvedu.Patrik pil najviac, takže s ním bude najviac práce ho dostať od fľašky do postele." jen to dořekl všichni jsme se pousmáli.,,A nechcete to tu upratať až ráno? Určite ste unavené a musíte si odpočnout.My vám s tým ráno pomôžeme. Teda aspoň ja, pokiaľ ten zvyšok nebude ešte v stave "opitosti".",,Asi jo,asi máš pravdu,uklidíme to až ráno ne?"zeptala se Katka ,,Asi jo...začínám být unavená.",,No..já taky" odpověděla Katka.Najednou v jídelně nastalo ticho.Roman zvedl hlavu, podíval se na mě a řekl ,,Láska moja, kde ste s Katkou boli? Moc si mi tu chýbala." Zjevně mi chtěl dát pusu,ale já od něj otočila obličej se slovy ,,Romi teď ne,moc jsi pil..." Kouklnul na mě a sklopil hlavu. ,,A kam ideme teraz?" znovu se Roman zeptal.,,Teraz jdeš do postele.Spát.",,Aha..." odpověděl a položil svoji opilou hlavu na moje rameno.V tom zvedl hlavu Igor  ,,Môžete mi vysvetliť prečo stojíme pri dverách a nesedíme za barom?" a Kačka mu hbitě odpověděla ,,Igore už nebudeš pít,pil jsi dost,teď jdeme všichni spát." ,,Aha...." odpověděl a dal Katce pusu na tvář.S Katkou jsme se na sebe culili a Palo to zjevně nejápal.,,Patrik, vstávaj ideme spať už nebudeš piť!" a Paťo jako jediný z nich vstal sám a řekl ,,Na koni sa nedá jazdiť nemá kola.Maso sa nedá jesť, pretože je z polystyrénu." Tomu jsme se museli já,Katka i Palo smát.....