Koncertní láska - 5.díl

15.07.2011 23:36

... Když skončil,koukal jsem na něj výrazem blaženým,laskavým a nejistým.,,Čo je?Urobil som niečo zle?"Ne,ne, jen přemýšlím..",,Môžem vedieť nad čím?",,Přemýšlím jestli ti to mám oplatit?",,A na čo si prišla?",,Že ano...." .Tentokrát jsem ho políbila já....Líbali jsme se,když tom..... *Crrrrrrrrrrrrrn Crrrrrrrrrrrrn Crrrrrrrrrrrn*.....mi zazvonil mobil.Lekla jsem se a odtrhla svoje rty od Romanových.,,Dôležitý hovor?" zeptal se znovu s tím sladkým usměvem.,,Ne Katka mě prozvání" odpověděla jsem a koukla na dveře do jídelny.Bylo vidět jak se pomalu zavírají.,,Asi nás videli však?" ,,Asi ano"... Chystala jsem se zpátky do jídelny,když v tom mě Romča jen letmo políbil na rty.,,Ja ti to ale ešte nepovedal to čo som chcel." ,,Já vím,ale..víš co? Povíš mi to večer,ano ?" ,,Okej" řekl Roman sklesle.Když jsem viděla jeho tvář nevydržela jsem to a políbila ho.Hned se mu tvář změnila na úsměv,který jsem tak moc milovala.Přišli jsme do jídelny a všichni dělali jakoby nic.Najednou po mě "chňapla" čí si ruka a já stála zase na chodbě.Nebyl to nikdo jiný než Katka ,,Co to jako mělo být tady s Romanem?",,Já-já-já...",,Tak to vyklop !!!" ,,Já - já nevím co se stalo,prostě jsem vyšla a pak...." zarazila jsem se ,,No moment ty mi máš co vyčítat,co jsi dělala s Igim?",,Nic." odcekla Katka.Všimla jsem si,že se jí zase chvěje ret.,,Lžeš.Přiznej se !" ,,No dobře... Igor mi šel ukázat, kde budeme spát.Pomohl mi to nachystat a pak mi šáhl do vlasů,otočil můj obličej k jeho a než jsem stačila něco říct...tak.....tak mě prostě políbil.Ale bylo to krásný."řekla Katka se zamilovaným výrazem.,,Aha...a mě to vyčítáš?" ,,Ne..nevyčítám...promiň.." ,,V pohodě" . Obejmuli jsme se a šli zpět... Mezitím, co jsem byli pryč ( což trvalo asi 15 minut ) se kluci příšerně opili.......