Koncertní láska - 48.díl

04.11.2011 16:14

*ROMAN*

Keď som si tak popíjal tequilu napadol ma jeden nápad. Nechám Elišku pri vedomí že som počul ich rozhovor, ale nie celý. A podľa toho poznám či tie slová o nás .. či to bola pravda alebo nie.

 

Když jsme s Palem dořešili pro mě nepříjemnou situaci chtěla jsem se ze svých rozpaků nějak dostat. A tohle uměl jedině Roman. Když jsem přišla do pokoje byli tam všichni jen né Roman ,,Kde je ?" ptala jsem se Katy a Niki ,,Nevíme, před chvílí odešel, třeba bude u vás v pokoji nebo v kuchyni u baru.Zkus to...." ,,Dobře, díky holky...". Odešla jsem...  v našem pokoji ani noha, v koupelně ani noha.Nikde nikdo.Už zbýval jedině bar.Když jsem tam přišla Roman seděl u baru a pil.Myslím, že pil tequilu. ,,Kde jsi sháněla jsem tě po celém baráku." vykřikla jsem starostlivě. Přišla jsem až k němu a chtěla ho obejmout.Roman se ale jen ke mě otočil a řekl ,,Nemala by si byť inde ........ a s niekým iným?" jediné co jsem v tu chvíli řekla bylo ,,Co to povídáš?" ,,Len sa nerob počul som váš rozhovor. S Palom .... Tak povedz ľúbiš ho? máš ho rada? no povedz...." To už jsem ale nerozdýchala a začala jsem plakat ,, Romane,ale já miluju jen tebe ! Palo je kamarád, chápeš, kamarád...... A bez tebe můj život nemá cenu....." ,,To ako naozaj??" ,,Jo..." ,,Aha....." ,,Aha? to je všechno co mi na to řekneš ?" ,,Asi hej..." ,,Aha..." Nevěděla jsem jestli mu mám ještě jednou zopakovat, že ho miluji a nebo odejít. Rozhodla jsem se odejít.Odešla jsem do svého pokoje a sbalila si všechny věci.S nikým jsem se nerozloučila.Myslím, že to tak je lepší... Když jsem se sbalila vydala jsem se na brněnské vlakové nádraží. Koupila si lístek na nejbližší vlak jedoucí směrem k mému bydlišti... Nemohla jsem přestat plakat. Ale najednou *Crrrrrrrrrrr Crrrrrrrrrrrrr Crrrrrrrrrrr* Roman mi volal. Já mu to ale nezvedla a znova *Crrrrrrrrrrrr Crrrrrrrrrrr* zase on. ,,Bože už mi nevolej." říkala jsem si v duchu,ale moje srdce říkalo volej lásko, volej.... Už mi přijel vlak.Nastoupila jsem do něj a  přišla mi SMS.. ,,Kdo to může být.. Co ? Roman !" otevřela jsem smsku a četla ,,Elinka..Láska prečo mi to neberieš? Ospravedlňujem sa vážne som to prehnal. Prosím vráť sa ... Milujem ťa ... Roman" 

 

*ROMAN*
Akonáhle Eliška odišla, došlo mi čo som spôsobil,, Romane ty si taký kokot ... ,,Čo si to urobil? Romane ty si taký idiot, najväčší na celom svete." Kričal som na celý bar, zrazu pribehol Igor.Všechno som mu povedal a Igor stál ako oparenia ,, A prečo si to robil? Eliška kvôli tomu odišla preč .." ,, Kam išla? " Zakričal som na Igora, držiac ho za ramená,, To neviem, ale niesla si tašku s vecami, čo tu mala ...." ,, No do riti ..... Skúsim jej zavolať. " Volal som jej asi čtyrykrát, ale ani raz mi to nevzala.Pak som sa rozhodol že jej pošlem SMS .... Na tu taky neodpísala.,, Tak jej zavolaj večer .. Bude to lepšie ver mi ...." radil Igor,, Dobre, ale ja o ňu mám strach ....."