Koncertní láska - 46.díl

29.08.2011 12:16

 *NIKČA*
Když jsme přišli z cukrárny chytil mě Patrik za ruku a vedl mě do jídelny. ,,Patriku? Co se děje?“ Patrik na to ovšem neodpovídal a vedl mě dál. Přišli jsme do jídelny a tam jsme se konečně zastavili. ,,Tak co se děje ?“ pořád jsem vyzvídala. ,, No vieš .. keď ja neviem ako by som ti to povedal. Niki ... už dlho ti chcem povedať ... Ja .... Ja ťa proste milujem.",,Patriku …víš ..já…“ ,, Nemám šancu čo? " řekl Patrik,otočil se a chtěl odejít. ,,Ne .. já tím jen chtěla říct, že to samé ti chci říct už strašně dlouho. Miluju tě…“ ,,Aj ja teba.“ ,, Ale máme tu takový malý problém.“ ,,Aký problém?",, Bratra. ",, Čo s ním?" ,,No.On. On mi řekl ať si s nikým z vás nezáčínám,ale copak může poručit zamilovanému člověku?“ řekla jsem a usmála se na něj. ,, Takže pred bratem to musíme utajiť že? " ,,No..já nevím…ale bylo lepší mu to říct." ,,My to zvládnem..“ řekl Paťo a dal mi pusu. A jelikož jsem aktivní jedinec tu pusu jsem mu vrátila nejmíň třikrát. Tak to šlo asi dál, a pak se naše jemné pusinky zvrhli v perfekní líbání. Jak jsme se tak líbali otevřeli se dveře a v nich BRÁCHA !!! ,,Palo..Co tady děláš?“ ,, No hľadám Vás, ale ako vidím tak som našiel." Řekl rozzuřeně. ,,Palo já ti to všechno vysvětlím.“ ,, To by som bol rád." ,,No víš já a Patrik…“ ,, Ako ty a Patrik? Ono je toho viac? Ja som myslel, že to čo som videl ..." a chvíli mlčel a pak řekl ,, Čo som ti hovoril?" stále byl naštvaný a to mi vadilo,protože když je naštvaný, nedá se s ním mluvit.Palo mě chytil za ruku a šel kousek dál od Patrika. Patrik tam zůstal stát. ,,Ježiši Palo… Proč to nechceš pochopit?“ pořádně jsem se do něj obula. ,, Ja chápem úplne všechno.Ale spomeň ju, čo som ti hovoril, keď si přijela.Že čo? " ,,Že si s nikým s Paranoidů nemám začínat.“ ,,Správne..“ To už ně ale dost vytočilo a začala jsem na něj řvát. ,,Doteď jsi ,v uvozovkách, něměl sestru. Byl jsi na mě naštvaný kvůli něčemu, za co nemůžu. A co myslíš? Kdybys nevěděl, že jsem tvoje sestra mohla jsem si s někým začít? Jako třeba s Igorem,Patrikem, Romanem nebo dokonce s tebou?“ Místo odpovědi jsem ale jednu schytala. Vyčítavě jsem se podívala na Pala a chtěla jsem odejít.,Nikolka.“ Řekl Palo, když jsem odcházela. ,, Ja nechcel .. promiň.Asi to bude tým, že som doteraz sestru skoro nemal a keď ju teraz mám, tak je jasný, že o ňu mám strach. " Přišel ke mně a sourozenecky mě objal ,,Palo já vím,ale já Patrika miluju.“  ,, A ja Niki taky milujem Palo." Přidal se k pravdivé výpovědi Paťo. Ten chviličku přemýšlel, jestli nás zabít nebo nechat. Po dlooouhé době z něj konečně vypadlo dlouho očekávané slovo. , No tak jo .... Nebudem vám brániť. " ,,Brácha ty jsi zlatíčko.“ Řekla jsem mu a dala mu pusu na tvář. ,, Ale no tak .. Čo som mal s vami robiť? "  ,,To je pravda… Stejně jsi nejlepší brácha, kterého jsem kdy měla.“ A znovu jsem mu dala pusu. ,, Ja už radšej pôjdem, nech ma tu tou súrodeneckú láskou neznásilníš. Hihihi .. " řekl ironicky a všichni jsme se začali smát. Prohlásil Patrik ,,To jo…“ řekli jsme s bráchou.