Koncertní láska - 45.díl

29.08.2011 11:46

*ROMAN*

Nevedel som, čo mám odpovedať, keď sa ma Eliška spýtala.,,A proč jsi mi to neřekl dřív? Proč jsi mi neřekl, že po tobě jdou? “ ,, No .. myslel som, že by bolo lepšie, keby si to nevedela." Povedal som jej pravdu. ,, Aha ... " povedala. Bolo na něj vidieť, že je z toho rozhodená. Snažil som sa ju nejako upokojiť    ,, Ale nebuď z toho smutná. Vieš ... Nikdy by ma nenapadlo, že by ma našli aj tu. A navyše, že si zlosť, ktorú ku mne chová, bude vylieva na človeku, na ktorom mi najviac záleží. "A objal som ju .. ,, Už je ti lepšie? " ,,Mnohem… Romane..Něco pro tebe mám.“ ,, A čo miláčik? " ,,Takové malé překvapení.“ ,, Aha ... no vlastne ja pre teba taky niečo mám? ", , Vážně? "spýtala sa a hneď sa pousmiala. ,, Vážne. "Odpovedal som jej a dal som jej pusu do vlasov. Mal som strašný strach.Neměl som strach z toho, že sa Michal aj stú svojou bandou vráti. Mal som strach z toho, že niečo urobia Eliške. Mal som strach o ňu. Hoci som jej to nepovedal, vedel som, že sa zase niekedy vráti. Moje zlé myšlienky však prebila myšlienka, že s Eliškou máme výročí.Sice len pár mesiacov, ale i cez to je to dôležitý deň a chcem aby si ho Eliška čo najviac užila.Už z nej nespustím oči a budem stále pri nej.

 

 

(( Poznámka > V dalších dílech vystoupí i Romanova sestra. Změníli jsme pouze  její jméno. V dalších dílech ji budete potkávat jako Míšu. Tímto se tedy omlouváme ,ale z hlediska autority článku muselo být jméno změněno. Moc se omlouváme.... ))

 

Chtěla jsem Romana překvapit,protože budeme mít výročí.Ani nevím jak dlouho přesně,ale na den, kdy jsme se poznali, se prostě zapomenout nedá. ,,A ještě něco pro tebe mám.“ ,, A povieš mi to?" zeptal se Roman. ,,No to víš že ti to řeknu a ráda.“ ,, Tak rozprávaj ...",, No přijede tvoje sestra. ",, Čo? Míša príde? "  ,,No..přijede..zavolala jsem jí, jestli nemá čas, že by mohla do Brna přijet a ona řekla že přijede,ale že na ni musíme čekat na nádraží u jejího vlaku nebo se prý ztratí.“ Řekla jsem a ještě jsem dodala ,, Romi doufám, že ti to nevadí, že jsem jí zavolala bez tvého vědomí?“ Roman na mě jen užasle koukal a pak řekl ,,To vieš že mi to nevadí, ale kde si na ňu vzala číslo? ",, No od Igora." ,,Aha ...." Řekl Roman a bylo na něm vidět jak se na Míšu těší. Roman se zvedl a šel zapnout televizi a vybrat nějaký film. Myslím, že vybral něco jako °Jak ztratit kluka v 10 dnech°. Ale moc dlouho jsme se teda nedívali, protože se vrátila naše banda. Igor,Katka,Patrik,Palo a Nikča. ,,Na co se to díváte?“ vyzvídala Katy.,, Ako stratiť chlapca v 10 dňoch." Řekl jí Roman.Katka se na mě podívala,smála se a pak řekla. ,,Doufám, že to nebudeš zkoušet?“ ,,Já blázníš? Já bych už bez Romana nemohla žít.“ Řekla jsem a podíla se na Romana. ,, No ja tiež nie." Odpověděl. Katy se jen přitakavě pousmála a s Igorem zmizela. ,,Palo, kde máš Nikču? Kde je ?“ ,, Teraz tu stála.Kde je?",, A Patrik je taky preč! " dodal Roman. Palo otevřel dveře a šel je najít.