Koncertní láska - 4.díl

15.07.2011 22:50

 ... ,,Ale kto sa nám to vrátil ?" řekl Paťo s laskavám úšklebkem,když viděl,že se Igi a Katkou vrací.,,Odkud bychom se měli vracet?" zeptala se Kačka Patrika a mrkla na Igiho. ,,Áno, odkiaľ by sme sa mali vrátiť?" řekl nejistě Igi.Já se koukla na Romana s výrazem úžasu.,,Čo? mám z peny fúzy alebo čo?" zeptal se mě Romi,znovu se napil svého piva.,,Čo je?"zasmál se. ,,Ne já jen, že Katka kecá,poznám když lže.",,Hej,a ako to poznaš?" ,,Kouše si spodní ret." ,,Opravdu?" ,,Tak se na ni podívej." zašeptala jsem mu do ucha.Roman se podíval a začal se strašně smát.,,Tak odkiaľ by sme sa mali vrátiť ?" zeptal se znovu Igi. ,, Tak kde ste teda boli?" zeptal se Patrik a podíval se na Romana,který se ještě pořád smál.,,Čo sa smeješ Roman? Sa smeješ ma alebo čo, ty kokos?" ,,Nie nie len som si spomenul na vtip, ktorý mi povedala Eliška." ,,Ukazoval mi pokoj , kde budeme s Eliškou dnes spát a pomohl mi povlíct postel."odpověděla Katka Paťovi.,,Moment my tu budeme spát?" ,,A co jsi čekala" řekla Katka.,,Áno, čo si čakala posledný vlak domov ti odišiel už pred pol hodinou.Jsem zvedavý ako sa dostaneš domov?" dořekl Roman.,,Aha...Takže mi nic jiného nezbyde co ?" povzdychla si a koukla na všechny okolo.Chvíli bylo ticho a pak jsme se začali všichni smát.... ,,Stejně se tu užije nejví srandy" řekla Katka....,,No hej.." řekli všichni kluci zaráz......Jen to dořekli,začali jsme se zase smát...Najednou jsem na sobě cítila Romanův pohled a začala jsem mít motýlky v břiše.  ,,Môžem s tebou hovoriť? Je to dôležité" zeptal se mě potichu,aby ho nikdo neslyšel.,,Jasný a proč šeptáš?",,Šepkanie nerieš ... poď chvíľu na chodbu, musím si s tebou naozaj nuně prehovoriť" Trošku jsem se bála,že jsem něco provedla.Roman šel na chodbu a já za níc.Jen jsem za sebou zavřela dveře zeptala jsem se.,,Tak co se stalo?"Jenže místo odpovědi mě Roman přilepil ke zdi a dlouze mě políbil....