Koncertní láska - 39.díl

19.08.2011 00:17

.. A Igor začal vyprávět.... ,,No vieš ... Jej otecko ... Peter sa myslím volá ... Tak ... ona mi hovorila, že ... Myslím že to je niečo ako u Niki ... Proste že ju doma bije a všemožne jej nadáva a ubližuje. A keďže Katka povedala doma kam ide a jej mama to vie, že je tu, tak to prirodzene povedala aj otcovi a ten si pre ňu chce prísť, či sa nevráti. Ale ja som to povedal Katke, že ju teraz budem strážiť na každom kroku a nenechám nikoho aby jej ubližoval." Jenže jakmile to dopověděl uvědomila jsem si, že to víno mi nestačí.Vzala jsem do ruky flašku slivovice a rovnou z ní jsem se napila.Igi na mě koukal s otevřenou pusou a pak z něj vypadlo ,, Čo to robíš? Nehovorila si že zostaneš u vína?" ,,Igore.. Na tohle už víno nepomůže." a pořád jsem pila slivovici z flašky.,,Eli už to nepi .. Budeš opitá" řekl Igi a chtěl mi tu flašku vzít.Jenže jak jsem byla už v lehké náladě ( slivovice umí hodně x) ) nedala jsem si ji vzít a pořád jsem z ní pila. ,,Eli už nepi !" křičel na mě Igor. ,,Počkej vždyť já už nepiju." řekla jsem a ve svém něžném deliriu jsem si Igorovi vylila srdíčko ,,Víš, ale já nevím proč mi Katka nechtěla říct o co jde, vždyť je moje kamarádka a já jí mám ráda.Já o Katku nechci nikdy přijít. Vždyť já ji mám ráda. Ona si asi myslí, že si teď víc rozumím s Niki,ale Niki znám ode dneška, ale Kačenku znám dlouho.Já ji mám ráda a já nechci aby se jí něco stalo." Když jsem to dořekla,začala jsem brečet, napila jsem se opět slivovice a pak jsem se podívala na Igora.Ten se ovšem koukal za moje záda směrem ke dveřím.Otočila jsem se a tam ..... stála Katy.

 

*IGOR*

V živote som nevidel Eli tak smutnú. Sadli sme si v kuchyni a Eli chcela vedieť čo sa Katke stalo. Dali sme si kávu a potom som si uvedomil, že to kafe bude asi málo. Tak som doniesol víno a slivovicu.Eliške som povedal celý príbeh a ona na mňa pozerala ako na svätý obrázok. Potom však urobila niečo čo by som od nej v živote, ale v živote nečakal. Svoju rozklepanou rukou siahla po tej fľaši slivovice, čo sme dostali na našom poslednom brnenskom koncertu.,, Čo to robíš? Nehovorila si že zostaneš u vína? ",, Igor .. Na toto už víno ​​nepomôže." a stále tu slivovicu do seba lila.,, Eli už to nepí .. Budeš opitie "povedal som jej a chcel som jej tú fľašku vziať.,, Eli už nepí!" kričal som na ňu a stále som sa snažil jej tú fľašku vziať. ,, Počkaj veď ja už nepijem. "Povedala a opitý sa začala strachovať o Katy ,,Víš, ale já nevím proč mi Katka nechtěla říct o co jde, vždyť je moje kamarádka a já jí mám ráda.Já o Katku nechci nikdy přijít. Vždyť já ji mám ráda. Ona si asi myslí, že si teď víc rozumím s Niki,ale Niki znám ode dneška, ale Kačenku znám dlouho.Já ji mám ráda a já nechci aby se jí něco stalo." Ako to dopovedala začala plakať a znovu sa napila. Ja si však všimol osoby, ktorá stála medzi dverami a tíško plakala ..... Bola to Katy ...