Koncertní láska - 38.díl

18.08.2011 09:41

... Hned jak jsme přišli do hotelu Katy a Igor šli přirozeně do svého pokoje.Já jsem se jen otočila a s Katy jsme si mlčky koukali do očí.Pak se Katy pousmála a odešla do pokoje. No a my tři jsme šli taky .,, Niki a nevadí ti že budeš spát na gauči?" ,,Ne nevadí..Já usnu kdekoliv kam si lehnu .A ještě jednou děkuju." ,,Hehehe..." zasmál se Roman ,,Nemáš za co... a přesně tuhle větu řekl tvůj brácha, když u nás tady přespával.",,Palo tu spal? Kedy?" podivil se Roman ,,No když jste tu byli tu první noc a byli jste opilý, víš zlato?" ,,Aha.." ,,A je zajímavé, že to řekl uplně stejně jako ty Niki...No jo sourozenci se nezapřou." otočila jsem se a řekla jsem Niki  ,,To asi ne no..." odpověděla Niki.,,Kdyžtak počkejte tady.Já to jdu nachystat." ,,Oki...." ,,Jasné láska..." odpověděli mi Romi a já odešla připravit gauč Niki na spaní.Bylo kolem 5 hodiny.Když jsem to nachystala vrátila jsem se zpátky a uviděla jsem rozházená DVDíčka po celém pokoji Romana jak se v nich přehrabuje  a Niki jak sedí na posteli a hrozně se směje. ,,Co jste tu prováděli?" zeptala jsem se. ,,Roman vybírá film..." řekla Niki a v záchvatu smíchu si lehla na postel.A Roman se stále přehraboval. Jakmile se Niki prošku uklidnila všechno mi vysvětlila. ,,No jak si odešla tak Roman navrhnul,abychom se koukli na nějaký film, protože je ještě brzo jít spát.Pak šel k tomu regálku s DVDíčkama a začal jednu podruhé vytahovat, číst jejich názvy a když se mu to nelíbilo, tak to DVD hodil za sebe, někam pryč.No a takhle to dopadlo.Já z něj chcípám." řekla Niki a začala se ještě víc smát, jenže to už neunesl ani Roman, protože si lehl mezi ta rozházená DVD a začal se smát.No a já samozdřejmě taky.Ale nesmála jsem se dlouho.Vzpomněla jsem si na Katy.,,Omlouvíte mě na chvilku?" ,,Jasné, zlatko a kam ideš?" ,, Za Katy.." ,,Aha... No jasné len bež." ,,Okej..." A tak jsem se vypravila za Katy.Stála jsem před dveřmi do jejího pokoje a nevěděla jestli mám vejít nebo ne.Nakonec jsem zaťukala a šla dál.Než jsem něco stačila říct, přiběhl ke mě Igi a zašeptal ,,Pšt..Katy spí." ,,Spí?" divila jsem se ,,No ona dnes mala namáhavý deň a hneď ako sme prišli tak zaspala na pohovke. Tak som ju musel preniesť do postele. A čo potrebuješ?" ,,Vlastně jsem chtěla mluvit s Katy , i když s tebou by jsem taky mohla mluvit.",,No dobre, ale tu nie alebo ju zobudíme. Poď do kuchyne. Tam nás nebude počuť.",,Tak fajn...." Šli jsme do kuchyně a Igi mi udělal strašně dobrý kafe.Seděli jsme u jídelního stolu a chvíli na sebe koukali. ,,Tak čo si vlastne chcela ?" zeptal se Igor zvědavě ,,No,chtěla jsem s tebou mluvit ohledně to dneška.To co se stalo Katy." ,,Aha a čo chceš presne vedieť?",,No já nevím...Všechno...Proč Kačka brečela a proč ke mě byla tak zlá.To je to co nechápu." ,,Aha ... no vieš ... ja ani neviem, či ti to mám povedať..." ,,Igore prosím, vždyť ona je tvoje holka a moje nejlepší kamarádka.Prosím.. já prostě potřebuju vědět co s ní je..Abych jí mohla alespoň nějak pomoct." Mezitím jsme vypili to kafe a Igor se zvedl a vypadalo to, že odchází. ,,Kam jako jdeš? Zrovna když po tobě chci takovou důležitou informaci tak si klidně odejdeš? Ti teda děkuju..... To jsem si nezasloužila...",,Ale ja nejdem preč. Ja len že na tento príbeh budeme potrebovať niečo silnejšie než tureckú kávu." ,,Aha....." stále jsem seděla a Igor došel k ledničce a donesl slivovici a bílé víno. ,,Čo si dáš víno alebo slivovicu?" ,,Já radši zůstanu u vína, ale tu slivovici tu můžeš nechat taky.Jestli to bude nějaký psycho, tak se slivovice vyplatí." řekla jsem trošku podlízavě ,,To bude psycho. Tomu ver." ....... ,,A doprdele......" Jakmile to Igor dořekl, bylo mi jasné, že to nebude jen tak .....