Koncertní láska - 37.díl

16.08.2011 19:04

..,,Konec návštěv, takže bych prosila všechny aby odešli." řekla sestra a zase odešla ,,Ale čo bude s Niki, kam pôjde, keď ja ležím tu?" řekl staroslivě Palo. Já mrkla na Romiho a řekla jsem ,,Tak mi Nikču vezmeme zatím k nám....",,Predsa nebude spať niekde sama v hoteli." řekl Romi, protože pochopil co jsem tím mrknutím chtěla.,,To by bolo skvelé. Ďakujem ti Eli ... si naozaj zlatá. Ani teraz neviem ako sa ti mám odvďačiť. A neboj sa ako sa vrátim z nemocnice vezmem si ju späť." řekl šťastný Palo, objal mě a bylo na něm vidět, že se o svou malou sestru nebojí.,,Stejně bys měl jít pozítří domů." řekla Katy ,,Čo? Už tak skoro ... ? S tým som ani nerátal." ,,Tak já jsem se trošičku informovala u sestřiček, aby jsme věděli, jak dlouho tu budeš." ,,To je bomba." Palo to dořekl a všichni jsme se poobjímali, pozdravili a odešli jsme. ,,A vážně vám nebudu překážet? Já bych si klidně našla nějaký hotel?" ,, Niki a proč by jsi nám měla vadit?" řekla jsem ,,No presne tak. Prečo by si nám mala vadiť? Navyše to by sme Palovi neurobili, že by sme ťa nechali niekde prespať samotnú. Na to je Pavol moc veľký kamarát." řekl Roman a kouknul se na Igora s Katy. Ti ovšem nešli za námi, ale Katy seděla na lavičce, opírala se o Igora a brečela. ,, Zůstaňte tady." řekla jsem Romanovi a Niki a utíkala jsem za nimi. ,,Katy co se stalo ?" ,,Nic..." odpověděla mia začala ještě víc plakat. ,,No tak Kači, kdyby ti nic nebylo tak tady nebulíš? Tak co se stalo?" ,,Eli promiň ale tohle s tebou nechci řešit.Prostě mi nic není.Neřeš to." ,,Fajn...Já to teda řešit nebudu." řekla jsem a odešla od nich. ,,Čo jej je?" ,,Nevím, řekla mi ať to neřeším a že mi to neřekne." odpověděla jsem, když se mě Roman zeptal.Niki opět mlčela, asi se do toho nechtěla plést. Pak se Katy a Igor k nám vrátili a my jsme odešli domů. Celou cestu jsem s Katy nepromluvila ani jediné slovíčko.....

 

*KATKA*
Když jsme šli z nemocnice volala mi mamka, že Petr ( její přítel a můj nevlastní otec ) jí vyhrožuje, že jestli se nevrátím, tak si pro mě přijede a zabije mě. Jakmile jsem tipla hovor všechno jsem to řekla Igimu a ten mě posadil na nejbližší lavičku a začal mě utěšovat.,,Kačenka .. neboj sa. Ja ťa ochránim. A môžem sa ťa na niečo opýtať?" ,,Jo.. ptej se.",,Čo je vlastne ten Peter zač?" ,,No víš... To je mámin přítel a on mě nemá moc rád.Říká že mě má rád jako kočky a na kočky je alergický. Párkrát už to došlo tak daleko že jsem spala na dvoře ve stanu nebo u kamarádek, protože jsem s ním pod jednou střechou nevydržela. Na mámu je hodnej, ale mě nesnáší." ,,Aha .... To je hajzel. Neboj zlato, ja ťa ochránim pred ním a pred všetkými čo by ti chceli ublížiť. Počuješ ma? Pred všetkými. Od teraz budem všade s tebou a navyše Peter ani nevie kde si alebo ty si mu to povedala?" V tom mi to došlo ,,No neřekla ale mamka mu to mohla říct." řekla jsem a začala jsem ještě víc brečet. Najednou se mě dotkla cizí ruka.Byla to Eli .,,Katy co se stalo ?" zeptal se, ale já jí to říct nechtěla  ,,Nic..." odpověděla jsem ,,No tak Kači, kdyby ti nic nebylo tak tady nebulíš? Tak co se stalo?" ,,Eli promiň ale tohle s tebou nechci řešit.Prostě mi nic není.Neřeš to." řekla jsem jí , ale bylo na ní vidět, že se trošičku urazila, protože mi si říkáme všechno a já jí najednou nechci říct takovou důležitou věc, ale nechtěla jsem, aby si kvůli mě dělala starosti ,,Fajn...Já to teda řešit nebudu." řekla a odešla ,,Igi co mám dělat?" ,,Vieš čo? Pôjdeme domov tak si lehneš, vyspíš sa a ráno to všetko preberieme s čistými hlavami nie? Ráno múdrejšie večera." ,,Asi jo... asi máš pravdu.." A tak jsme se připojili k Eli, Romanovi a Nikči a šli jsme do hotelu ......

 

*NIKČA*

Celou cestu z nemocnice mi bylo hloupé se zeptat, ale nakonec jsem se zeptala ,,A vážně vám nebudu překážet? Já bych si klidně našla nějaký hotel?"   ,, Niki a proč by jsi nám měla vadit?" řekla mi eli a přívětivě se na mě usmála  ,,No presne tak. Prečo by si nám mala vadiť? Navyše to by sme Palovi neurobili, že by sme ťa nechali niekde prespať samotnú. Na to je Pavol moc veľký kamarát." řekl Roman a otočil se.Jakmile se otočil řekla Eli něco ve smyslu ať tu zůstanem a šla za Igima a Katkou, kteří seděli na lavičce.Myslím že Katka brečela.Stáli jsme tak s Romanem a koukali jak Eli mluví s Katy.Zachvíli se ale Eli otočila o od Katy odešla zpět k nám.Nevěděla jsem o co jde a tak jsem radši byla potichu. ,,Čo jej je?" zeptal se Roman tak nějak starostlivě ,,Nevím, řekla mi ať to neřeším a že mi to neřekne." odpověděla Eli a bylo na ní vidět že je pekelně naštvaná a rozrušená. A já stále a pořád mlčela.Pak Katy s Igorem k nám přišli a šli jsme ulicemi dá.Asi k tomu hotelu.Celou cestu bylo ticho.Měla jsem sto chutí to ticho rizseknout, ale měla jsem strach a tak jsem celou cestu mlčela jako ostatní......