Koncertní láska - 36.díl

16.08.2011 12:41

Když jsme tam byli už dobré půl hodinky, nějak jsme se rozdělili, že kluci se bavili spolu a my holky taky spolu ,,A jakto že mluvíš česky a ne slovensky jako brácha?",,No víš ono je to trochu složitý.On otec je Slovák a mamka Češka.Než se rozvedli tak jsme bydleli na Slovensku a po rozvodu si mě máma odvezla do Plzně, za svým přítelem a Pala nechala tátovi na Slovensku.On Palo mě... nejdřív mě odsoudil, že za rozvod můžu já,ale já mu vysvětlovala že to taky není a že za to může ta tátova přítelkyně a on to pochopil až za hrozně dlouho. A když jsem za ním přijela tak se stalo tohle no a zbytek znáte.....Takže ani slovensky mluvit mi nedělá problém." Tou poslední větou Nikča rozsekla ticho, kdy jsme s Katy přemýšleli nade vším co nám Niki řekla. ,,A tohle jsme vůbec nevěděli" ,,Eli...my jsme se spíš neptali." řekli jsme s Katkou.,,Ale už je to všechno pryč a já chci začít znovu s bráchou,  kterýho jsem do teď jakoby neměla."  Pak jsem se podívala směrem ke klukům a viděla jsem že mluví jen Palo, takže asi vysvětlovat Nikčinu návštěvu klukům......

 

*PAVOL*

,, A prečo si nám nepovedal, že máš segra a že má prísť? "Povedal mi Roman a pozrel sa na mňa vyčítavým dojmom,, Áno ... prečo si nám nič nepovedal?" Pridal sa Igor. ,, Chcete poznať pravdu? "Spýtal som sa a Patrik, ktorý celý príbeh pozná sa nudil až na smrť.,, No jasne!" Povedali chlapci jedným hlasom a napäto ma počúvali. ,, No .... Keď sa naši rozvádzali, celé som to dával za vinu Nikol pretože ona vždy chcela nejaké oblečenie a veci a mama jej to všetko kúpila. Otec jej potom doma nadával že moc míňa a tak. Ma to štvalo pretože ma nikdy nič nekúpila. Tak po rozvode odišla mama s Niki do Plzne a ja zostal s otcom doma za Slovenskou hranicou.
Ona mi stále volala a vysvetľovala mi, že ona za to nemôže, že to náš ocko si našiel tú pani, s ktorou som vtedy aj s otcom žil. Potom asi po 2 rokoch som to konečne pochopil.Odstěhoval som sa od nich a keďže som sa dozvedel, že Niki doma mlátil mama, tak som sa rozhodol, že sa Niki presťahuje ku mne a bude so mnou bývať. No a keď mala doraziť tak sa mi stane toto .... Jednoducho smola.,, Aha. "Zadivili sa chalani.,, Teraz to poznáte celé." Povedal som a odišiel som na WC..." .... ;)