Koncertní láska - 35.díl

15.08.2011 19:59

Byl pátek ráno a my se v 10, podle plánu, setkali na chodbě a vyrazily jsme do nemocnice. Jen jsme tam přišli začali jsme se dohadovat, kdo se půjde zeptat, kde kluci leží.,,Vy jste ale omáčky."prohlásila Katy, chňapla mě za ruku a vedla mě k jedné z recepcí a zeptala se sestry.,,Dobrý den,prosím Vás, já bych potřebovala vědět, ve kterém pokoji se nachází Patrik Sýkora a Pavol Buranský.",,Pan Sýkora a Buranský?Moment hned Vám to řeknu." a začala se prohrabovat ve spisech.,,A tady to je .Patrik Sýkora a Pavol Buranský.Pokoj 225.",,A mohli bysme vědět, kde ten pokoj zhruba je ?",,Jasně...Třetí patro dvanáctý pokoj napravo.",,Vy si to tak pamatujete?",,No ptala se mě na to jedna slečna asi před hodinou, možná i víc.",,Aha...Tak Děkujeme." řekla a odešli jsme ,,Takže Palo nebo Patrik mají holku?" zeptala jsem se.Jenže nikdo mi neodpověděl, protože Katy mi utekla. Běžela ke klukům a všechno jim řekla a jakmile to dořekla bylo na Romim a Igim vidět, jak jim, pomalu ale jistě, padá pusa dolů.,,Čo ??" řekl Roman a Igor ho hned následoval ,,Čože? Takže chlapci si našli dievča? Tipoval by som to na Patrika. No nič nebudeme to predsa riešiť tu, keď sa im na tú ich slečnu môžeme pozrieť nie??",,Máš pravdu Igor tak ideme?" odpověděl Roman.To už ho ovšem nečekala žádná odpověd a rovnou se šlo.Igor zaklepal a všichni jsme se drali do dveří.,,To ste vy? Skoro by som vás tu nečakal." řekl Palo a Paťa jen dodal ,,To je dosť, že sa na nás prídete pozrieť." a oba se začali smát.A my jsme se smáli taky... Mezitím co jsme se smáli přišla do pokoje taková mladá holka a šla přímo k Palovi.Chytla ho za ruku a řekla ,,Nepotřebuješ něco?",,Nie v pohode.",,Oki.." odpověděla a sedla si vedle něj přičemž ho stále držela za ruku.Ona se nás podívala, přišla k nám všem nám podala ruku a řekla ,,Ahoj.Já jsem Nikča." ,,Ahoj" řekli jsme jí všichni zaráz a taky jsme se jí představili.,,Katy",,Eliška",,Roman",,Igor". Jakmile tahle ceremonie skončila Igi dodal ironicky ,,Tak ty si si Palo našiel dievča. Čo s tebou urobí jeden taxík. To mi tu ani nemusíme byť." Palo tuhle větu asi očekával protože ani vteřinu nezaváhal a odpověděl ,,Igor, ty si blázon. Veď to nie je moja baba, ale moja sestra Niki.Igore taky je vidieť na čo stále myslíš ..." ,,Aha a my myslely, že je to tvoje holka" řekla Katy. ,,Ne nejsem." řekla Niki, která po dlouhém mlčení něco řekla.....