Koncertní láska - 34.díl

15.08.2011 18:03

...,,Dobrý den to je dost, že se nám taky přijdete ukázat." vyhrkl na mě doktor, když jsem přišla do ordinace.Roman samozdřejmě zůstal venku :) ....  ,,Dobrý den.Moc se omlouvám,ale nebyl čas.",,Nevadí, hlavně že jste tady." řekl a začal mě vyšetřovat.... ,,Tak co?" zeptala jsem se, když jsem se chstala k odchodu. ,,Záleží slečno na tom, co je pro vás dobrá zpráva.Jestli že jste nebo nejste těhotná.",,No..abych se přiznala, tak byla nejlepší zpráva že nejsem, protože v 16 letech.Vy to jistě chápete pane doktore.",,To ano, kdyby jste věděla, kolik takových holek já tu mám měsíčně...Pche...Byste ani nevěřila." ,,Opravdu no ano." ,,Takže dobrá zpráva zní že nejste těhotná.",,Děkuju moc pane doktore.",,Dobře Děkuju a nashledanou.",,Nashle..." Když jsem vyšla z ordinace, chtěla jsem Romiho trošku poškádlit a zároveň mu ukázat můj herecký talent.Proto jsem vyšla z ordinace celá smutná a s vodou v očích, aby to vypadalo jako slzy.Jakmile mě Roman zmerčil, přiběhl ke mě a začal se mě vyptávat.,,Elinka...Tak čo zlato? Čo ti povedal? No tak ... povedz mi to .... Lásko ty plačeš? Takže jo? Eli prosím ťa povedz ... Hovor ... " a to byla moje chvíle...Celá skleslá jsem mu řekla ,,No víš...Romi...já za to nemůžu,ale..." To bylo vidět jak to Romana zlomilo.V tom jsem se začala smát a skočila jsem mu kolem krku.,,Čo to robíš ?" ,,Ale nebude tě mrzet, že nebudeš táta?" řekla jsem mu a stále jsem se smála. ,,Takže nejsi.To je skvělé.Víš trošku ma to mrzí, ale na bábätko máme ešte viac času než si obaja myslíme." ,,A Romi ani nevíš jak jsem ráda." ,,Aj ja...Milujem ťa..." ,,Ne já tebe víc... " A tak jsme šťastní a ruku v ruce odešli domů....