Koncertní láska - 3.díl

15.07.2011 22:25

...,,Už na vás čakáme." řekl Pavol. A tak jsme se s Kačkou dali do práce.Nosili jsme nápoje a jídlo.Stála jsem u baru a točila klukům pivo,když v tom jsem zahlédla,že se k sobě Katka a Igor nějak mají.V tom mi do výhledu vstoupil Patrik. ,,Vidíš to taky? Ako dve hrdličky" ,,Teď na ně koukám, ale sluší jim to spolu že ?",,A vieš že máš pravdu, keď na to tak pozerám, celkom by sa k sebe hodili nie?" ,,No jasně..." odpověděla jsem a znovu jsem se koukla na Igiho a Katku.Tentokrát už nestali v místnosti,ale bylo slyšet jen klapnutí dveří. ,,Hele, kde jsou ?" zeptala jsem se Patrika.Místo Patrika tentokrát odpověděl Roman ,,Kto? Hľadáte niekoho?" ,,No Igora a Katku.Stáli tam spolu a teď museli spolu odejít.Jinak to nevidím"řekla jsem a dál jsem se věnoval točení piva.,,On sa mi, Igi,  s niečím zdôveril  ale nesmiete to nikde povedať jasný?" ,,Jasný tak už to povedz, som zvedavý čo z teba vylezie.",,No.Zdôveril sa mi, že sa mu Katka páči" S Patrikem jsme vykulili oči a spadla nám čelist.,,Kecáš?"vychrlila jsem na Romana.,, On a Katka.Ale hodili by se k sobě." ,,To je pravda" řekli kluci jedním tónem.,,A kam zmizel Palo?",,Telefónuje."řekl Roman.,,Asi mu volá mamička, či niečo nepotrebuje." řekl Patrik vysmátě.Této větě jsme se všichni strašně nahlas zasmáli.,,Čo sa stalo? Čo sa tak smejete?" řekl Palo,když vešel do dvří a viděl , jak se všichni smějeme.Kluci se na sebe podívali a znejistěli.Rozhodla jsem se zachránit situaci.,,Tak kluci povídali úplně bezvadné vtipy, tak se smějeme." Kluci se na mě podívali a v očích se jim odrážel dík za to, že jsem zachránila situaci.,,Palo, pojď za námi, mimo to máš tu to pivo." ,,To je taky pravda"odvětil Palo a přišel si za námi sednout k baru.Meziím jsem klukům dala jejich "čerstvě" natočená piva a sedla si za bar za nimi.Ani jsme si nevšimli, že se Igor s Katkou  vrátili....