Koncertní láska - 26.díl

22.07.2011 22:38

....Ráno jsem se probudila a nevěřila jsem svým vlastním očím.Myslela jsem, že to byl jen sen,ale opak byl pravdou.,,Já se s ním vyspala." .Běhal mi mozkem maraton myšlenek, jako, co bude dál a jestli... raději jsem na to nemyslela.Ale byla jsem šťastná.Nechápu proč jsem přemýšlela nad tolika negativními věcmi,když vlastně, to bylo nádherný a já to chtěla a jsem šťastná že.... Jenže z mého věčného přemýšlení mě vytrhla Romanova slova ,,Dobré ráno, zlatko. Ako si sa vyspala?" ,,Aaa- cože?" zeptala jsem se ,,Dobré ráno, zlatko. Ako si sa vyspala?" zopakoval mi Roman a přitom mě políbil. ,, Nie je ti niečo? Si taká, prešlá." zeptal se Roman,protože mě asi sledoval, zrovna v tu dobu, kdy jsem přemýšlela.,,Nic mi není.NEboj se." odpověděla jsem tektorát už s klidem na duši.Byli jsme pořád pod peřinou,když v tom jsem cítila,jak mě Roman chytil kolem pasu a celou si mě k sobě otočil.,,Jdu se osprchovat a udělám snídani ano?" oznámila jsem mu, políbila ho na noc a odešla jsem se vysprchovat.....Celý nadešlý i příští den jsem byla jakoby vyměněná.Pořád mě bolelo břicho a i na Romanovi bylo vidět, že se kvůli mě trápí.Jedno ráno jsem se prostě sbalila a šla k doktorovi. ,,Dobrý den,mladá slečno.Copak Vás trápí? " ,,No víte.....ehm..... strašně mě bolí posledních pár dní břicho.",,Tak si lehněte a vyhrňte se triko asi tak po prsa." ,,Dobře" ........ Doktor mě prohlédnul a dal mi nějaké doporučení k jinému doktorovi. ,,Příští týden se zastavte u dveří tohot doktora.Má ordinaci hned na konci chodby." ,,Děkuju pane doktore..." ,,Nashledanou..." Vyšla jsem ze dveří a utíkala na konec chodby se podívat, co to je za doktora ,,Kruci.. !! " zakřičela jsem když jsem si na dveřích přečetla : "Gynekologie" .Lidé se otočili,aby zjistili,kdo to tak zařval.Já se jen na ně podívala a odešla......