Koncertní láska - 25.díl

20.07.2011 16:59

..,,Tak čo? páči sa ti to?" zeptal se Roman a stále mě držel okolo pasu. ,,Jestli se mi to páčí? Je to ta nejúžasnější věc, co pro mě kdo, kdy udělal.Miluju tě Romi." odpověděla jsem mu,koukla jsem mu do očí a zasmála se.Roman mi vytrhl z rukou růži,která dopadla na zem a znovu mě políbil.,,Mňam......už mám hlad." řekla jsem mu,když "skončil" s tím sladkým polibkem.,,Tiež už by som sa najedol." odpověděl a držíc za ruku mě vedl ke stolu,ne kterém už bylo připraveno jídlo.Když jsme se najedli, tak jsme si vykládali o všem, o všem co nás jen napadlo.,,Mám pre teba ešte jedno prekvapenie." řekl Roman,vstal,chytil mě za ruku a vzal mě do náruče.Nejdříve jsem nevěděla co dělat,ale pak jsem zavřela oči a čekala jsem co se bude dít dál. Najednou jsem cítila jak mě Roman pokladá na postel a konečně řekl ,,Už môžeš konečne otvoriť oči, miláčik." Já je otevřela a první co jsem uviděla byli Romanovi oči,které stáli jako dvě nehybné hvězdy nade mnou.V tom jsem se začali líbat a milovata pak...... to vám tady snad ani nebudu psát.. :) ...