Koncertní láska - 23.díl

18.07.2011 22:21

..Igor si přehodil Katy přes rameno a odešel do svého pokoje.,,Kto to bol?" zeptal se Roman ,,To by jsi mi ani nevěřil." ,,Tak kto to bol?" snažil se ze mě Roman dostat odpověď ,,To byla Katy,ale tak jsi ji nikdy neviděl",,A nechceš mi to povedať vedľa mňa?" a dlaní "pohladil" postel ,,No jasně.." rozběhla jsem se a skočila jsem do postele vedle něj ,,No byla tady Katy a byla úplně na mol...." ,,To ako fakt?" ,,No to jo...Pověsila se mi okolo krku a drmolila něco o tom jak moc nás má ráda.Roman se tomu zasmál a znovu mě obejmul.,,Milujem ťa Elinka. A nikdy o teba nechcem prísť." Já se jen na něj zamilovaně podívala,prohrábla se mu rukou vlasy a řekla jsem ,,Vždyť já tebe taky miluju a nevím co bych dělala, kdybych o tebe přišla." jenže v tom se mi zase před očima přehrála ta osudná chvíle na ulici.,,Miláčik, nerozmýšľaj nad tým." řekl Romi, když uviděl, že mi výraz ve tváři trošičku posmutněl a zkameněl.Ovšem,když Romi dořekl tu poslední větu a já se snažila na to nemyslet,vášnivě mě políbil.(Vášnivě je slabé slovo !!)...,,A nechceš sa ísť niekam na jedlo?" zeptal se Romi,bylo na něm vidět, že je docela hladový :) ,,Tak jo,ale kam půjdem?" ,,To je jedno. Napríklad do prvej krčmy, na ktorú narazíme čo ty na to?" ,,Tak to by bylo fajn,ale nejdřív se musím dát do kupy...",,Ale nemusíš, tebe to pristane vždy.",,Ale prosím tě...." odpověděla jsem, dala Romimu pusu a šla do koupelny se převlíknout, namalovat a nějak skrotit vlasy.....