Koncertní láska - 21.díl

18.07.2011 11:07

...Když jsme se s Katy trošku uklidnili,kluci se rozhodli, že nás nějak odreagují.,,Tak ja vezmem Katy na prechádzku, to jej pomôže, čerstvý vzduch jej urobí dobre." řekl Igor. ,,Okej ... Ja vezmem Elí späť do klubu, do izby, ona potrebuje klid.Moc ju to vzalo.Elí je citlivá na tieto veci a ticho a kľud v izbe jej určite urobia dobre." odpověděl Igor.Tak jsme se na křižovatce rozešli.....

 ............................................................................................................................................................

 

Když jsme s Roman přišli do pokoje,sedla jsem si na postel a celá jsem se pořád ještě klepala.Roman si ke mě přisedl,znovu mě objal a řekl něco vy smyslu, že se jim nic nestane, že se o ně dobře postarají.Moc jsem jeho slova nevnímala, protože se mi v hlavě pořád přehrávala ta chvíle, když jsem se otočila a ....... nechci na to ani pomyslet.Najednou se mnou Roman zacloumal a já se příšerně lekla ,,Eli vnímáš? Pre Boha odpovědz mi" ,, Vnímám,neboj se Romi.." odpověděla jsem a opřela se Romanův hrudník ,,Huff ...... už som sa bál, že si dostala ten ... ako sa tomu hovorí ... ten šok." ulevilo se Romanovi.,,Ne to ne , jen.... ",,Stále máš pred očami ten ...." vtom se Romi zarazil.,,Ospravedlňujem sa nechcel som o tom hovoriť" ,,Ne to je v pohodě...a pokud jde o to, ano..pořád to mám před očima.",, Neboj sa, všetko bude v pořádku.No ale musím ťa dostať z tohto stavu, pretože vidím, ako ťa to rozhodilo.Tak čo sa pozrieť na nejaký film? ",,To by bylo fajn" odpověděla jsem mu tónem hlasu,jako bych byla tělo bez duše.A tak Roman našel v hromadě věcí nějaký film, myslím, že to bylo.....Zahulíme nebo uvidíme ( nebo tak nějak =) ) ... s Romanem jsme to sledovali asi hodinu a já si na sobě všimla, že jsem na tváři vymanila výraz smíchu.,, Konečne sa smeješ ..! To som rád. " odpověděl Roman a políbil mě do vlasů. ,,Proč do vlasů?" zeptala jsem se a šibalsky jsem se usmála.,,To je pravda.Proč do vlasov?" a prudce mě strhl na postel a políbil mě. Kupodivu jsem na chvíli zapoměla na to , co se nám stalo před pár hodinami.A není ani divu, že jsem na to zapoměla, když Roman líbá jako anděl....