Koncertní láska - 20.díl

18.07.2011 10:15

 

....,,Co se stalo?" zeptala jsem se,když jsem se po chvíli,alespoň trošku uklidnila ,,Tak co se jim stalo !?" zakřičela Katy.,,Patrik sa zdvihol a ide k nám..! " podivil se Igor s Romanem ,,Co-co-cože? " zeptala jsem se a otočila jsem se směrem od Romana.A opravdu.Patrik, ač byl silně potlučený se zvedl a rychlím krokem šel k nám.,,Zavolajte rýchlo záchranku, s Palom to vyzerá asi horšie, vôbec sa nehýbe..." Jenže záchranka už přijížděla,takže ji musel zavolat někdo z kolemjdoucích.První co udělali,tak naložili Pala. ,,A co vy pane,pojďte s námi taky, vypadáte, že vás ten automobil taky asi srazil" řekl doktor Patrikovi ,,Myslím, že to nebude potrebné, som len trochu pomliaždený, ale inak mi nič nie je." odpověděl Paťo. ,,Jen pojďte,alespoň se přesvědčíme, že vám opravdu nic není." odpověděl doktor ,,Raději běž..Paťo.." řekla jsem se slzami v očích a znovu jsem se přitiskla k Romanovi.Paťo přikývl a odešel s doktorem do sanitky,která vzápětí odjela stejně rychle, jako přijela...,,Už je ti lepšie?" zeptal se mě Romi,když záchranka odjela . ,,Jo,ale...jak se to mohla stát?",,No podľa toho kde stojí ten taxík, by som povedal, že jel moc rýchlo, nezvládol riadenie a vošiel na chodník.Všetko bude opäť dobrý, neboj se.Palo má pevný korienok, toho nič len tak neskolí." utěšoval mě Roman a stále mě držel v objetí a já ho ještě víc tiskla k sobě.Když jsem zahlédla Katy, bylo mi jasné jak jí asi je.Seděla na lavičce opřená o Igora a plakala.Bylo vidět jak ji Igor utěšuje,ale marně....