Koncertní láska - 2.díl

15.07.2011 17:41

...,,Kačí?Vždyť jsi říkala, že.... !",,Co že nepřijedu?Změnila jsem názor?" Byla jsem v šoku , ale hřálo mě to,že zrovna Kačka.....Bylo asi devět, když koncert začal.Já a Kačka jsme dostali VIP místa,protože jsme byli brány jako členky personálu....Celé to trvalo asi 2 hodinky,protože rozjásané fanynky chtěli pořád nějaký přídavek.Nakonec to dopadlo tak,že kluci některé písnička ( hlavně Únos,Odkaz,Tiene,Smäd a Pocit slobody) hráli znovu.Celkem asi třikrát.Když se Igi loučil s fanynkami, zavolala na nás Petr (ředitel Klubu). ,,Holky,pojďte se nachystat!" ,,Jojo už jdeme!!" řekli jsme s Katkou dvojhlasně....V kumblálku jsme se převlékli a šli se připravit.Rychle jsem otevřela dveře,ale nevšimla jssem si Romana, tak jsem ho nechtěně dveřmi praštila...,,Ježišimarjá,Romane promiň já jsem si tě nevšimla.Moc mě to mrzí jsi v pořádku?",,Nie v pohodě.Nic mi nie je a čo ty? V poriadku?" ,, Já? Naprosto.Je mi to moc líto.Já nechtěla!",,Už sa neospravedlňuj, rovnako som už praštěný dosť."Odpověděl mi se smíchem ve tváři.,,A opravdu ti nic není ?" zeptala jsem se znovu ,,Nie,neboj sa." Tentokrát se na mě Roman podíval takovým sladkým pohledem,až jsem měla chuť ho políbit :) .Katka nás celou dobu pozorovala a když viděla, jak na sebe koukáme, lehce zakašlala a  řekla: ,,Pojď Eli, už musíme jít,kluci už tam určitě jsou." ,,Jasně už jdu... " Ale ani za Boha jsem se nemohla odlepit or Romanových očí.Nakonec mě Kačka vzala za ruku a táhla mě do obrovské místnosti, kde měli kluci "catering". Vešli jsme dovnitř a koukali, nevěděli jsme co na to říct.Kolem bylo tolik jídla , že by to stačilo klukům asi na měsíc... :) ,,Vy ste tie, čo tu majú vypomáhať?" zeptal se Pal´o ,,Jojo...máme vás tu obsluhovat" odpověděla Katka....