Koncertní láska - 18.díl

17.07.2011 20:27

...Já byla tak šťastná,že zde můžu být zrovna s nimi a hlavně s Romanem a chtěla jsem si to s ním užít,ale kvůli Katy, která byla zarytá milovnice památek, to prostě nešlo. ,,Elinka, čo si taká smutná, stalo sa niečo?"zeptal se Roman,když mě uviděl zlehka posmutnělou. ,,Ne...nic mi není,jen jsem si to s tebou tady chtěla užít,neříkám že koukat na památky mě nebaví,ale prostě...prostě jsem chtěla být s tebou..." ,,Tak vieš čo? Mám nápad.Když sa ostatní pôjdu pozrieť do múzea, tak mi sa im nenápadne stratíme niekam preč, ale potom sa k nim zase pridáme a povieme im, že sme sa boli pozrieť do iného múzea, čo ty na to, súhlasila by si?" ,,To je ten nejlepší nápad,jaký jsi vymyslel.." řekla jsem a objala ho kolem krku ,,a budeme si užívat, jen my dva.... " ,,Jasne že jo" odpověděl mi Roman a dal mi pusu na tvář.Chtěla jsem mu to oplatit,ale v tom do pokoje přiběhla Katy ,,Kde jako ste? My na vás čekáme,jste poslední....! " řekla a odešla na chodbu.,,Tak ideme, aby zase nemali nejaké pripomienky nie?" ,,Jo jdem,už se těším..." ,,Ja tiež" řekl Roman, vzal mě za ruku a šli jsme,aby náhodou neěli nějaké komenty.,,No to je dosť."zakřenil se Igi a Paťem. ,,No a co..Tak nám to trošku víc trvalo",,Hej, keby ste videli ako dlho jej trvá sa upraviť?" odpověděl Roman,zezadu mě obejmul a dal mi pusu do vlasů ,,Teda teď jsi mě urazil" usmála jsem se ,,Ale chrobáčik nehnevaj sa" řekl Roman.,,Radši už pojďte nebo to nestihneme" řekla Katy natěšeně ( spíš by se hodilo slovo nadrženě :) )...A tak se šlo....Katka pečlivě naplánovala celou cestu skrz na skrz Brnem.......