Koncertní láska - 17.díl

17.07.2011 13:26

..,,Katy , už jsi snídala?"zeptala jsem se ,,Vlastně ani ne..On Igor ještě něco kuchtí,a já si všimla kouře,tak jsem se musela jít podívat co ho způsobilo,ale jak vidím tak asi ruším co?" a než jsme s Romanem odpověděli uslyšeli jsme jak Igor volá ,,Katy? Kde si? Katy! Raňajky sú na stole!" ,,No nic já asi poběžím,aby mě Igi nehledal..." řekla Katy a jak rychle přiběhla, tak taky rychle odběhla :))

 

,,Tak čo? Nezjeme aspoň to, čo sa podarilo?",,Další dobrý nápad,zlato" koukla jsem na něj...,,Tak si tu sadni a počkaj, hneď to prinesiem",,Dobře" odpověděla jsem a sedla si ke stolu.Musím uznat, že ty palačinky byli výborné ! I když trošku připečené :) ... Jakmile jsme posnídali, domluvili jsme se s ostatními jam vyrazíme.,,V Brně je tolik památek,že to nestihneme projít..." řekla Katka a trošičku posmutněla. ,,To nevadí, že to nestihneme dnes, stihneme to zajtra, pozajtra ... My máme času dosť ... Pretože, tento koncert bol posledný v tomto roku, takže tu môžeme ostať ako dlho chceme, však chalani?" odpověděl Igi a políbil Katy do vlasů. ,,No jasne, ako dlho chceme." řekl Paťo s Patrikem a Roman jen přikývl....