Koncertní láska - 16.díl

16.07.2011 22:43

...Když jsme se dosmáli, rozhodli jsme se,že se půjdem nasnídat a někam vyrazíme.,,Kači,co si dáme na snídani?" zeptala jsem se ,,Jé..Eli,promiň on mi Igi nabídl, abych se najedla u něj nevadí?" ,,Ne vůbec ne"usmála jsem se na Katy.,,A nechceš tu se mnou zůstat ty?"zeptala jsem se Romana ,,To je dobrý nápad, ale mám lepší. Raňajky ti urobím ja súhlasíš?",,Tak to si nechám líbit.... a co to bude?" znovu jsem se usmála ,,To ti nepoviem, ale určite ti to bude chutiť..." zasmál se Romi...,,To doufám,tak než to ukuchtíš skočím se osprchovat ano?",,No jasné..."řekl Roman a kouknul na mě, jako by mě chtěl sníst....Jeho pohledu se nedalo nezasmát...,,Miláčik, radšej už choď, alebo zomrieš smiechom,hej ?" ,,Asi jo...asi půjdu..." a tak jsem Romču opustila.Nevděla jsem co kuchtil a tak jsem se rychle osprchovala a utíkala zpět za ním....Když v tom..jsem ucítila "vůni" spáleniny.Utíkala jsem do kuchyně,protože jsem se bála,že se Romimu něco stalo.Když jsem ale přiběhla uviděla jsem Romana ,,Do riti ... Tak toto sa mi nepodarilo, či to Eli bude chutiť, som borec" řekl a kouknul na talíř více podařených palačinek co měl vedle sebe.,,Broučku,já myslím,že ty podařený mi budou chutnat.",,Ty si tu?",,No jo..pozoruji tě, už dobrých pět minut..." zasmála jsem se ,,Aha ... No ja sa snažil, ale trošku sa to vymklo kontrole, ja sa ti moc ospravedlňujem asi si si to predstavovala inak čo?" ,,Bez toho kouře jsem si to představovala" zasmála jsem se a šla jsem pomoc Romimu uklidit ten nepořádek....Najednou k nám vlítla Katy ,,Co se tady stalo,ten kouř je až na chodbě,nepodpálili jste něco?" ,,Nie .. Neboj Katy, ja som len robil Eli raňajky, a trošku sa mi to nepodarilo." ,,To vidím" řekla Katy a začala se smát ,,Asi se načuchala toho kouře z palačinek.." řekla jsem Romčovi ,,Asi jo ... alebo s Igim niečo fajčili vedľa v izbe" ,,To bych neřekla..to bude od našeho kouře.." odpověděla jsem a oba jsme stále koukali na vysmátou Katy......