Koncertní láska - 15.díl

16.07.2011 22:03

 ....Když jsme se objali,všimli jsme si,že už je půl osmý ráno !!! ,,To bola ale noc čo? Ja by som spal ..." řekl Palo a kluci jen přikývli na znamení souhlasu.,,To jo...ale za tuhle noc poznala co je to mít přátele" a ještě víc jsem objala Katy ,,A taky už vím,co je to mít opravdu rád.." a po očku jsem mrkla na Romana.A on mi toto znamejí opětoval.Toho si ovšem všimli kluci a Katy a začali se vyptávat ,,Co vy dva mezi sebou máte?",,Vy nám niečo tajíte.No tak, povedzte to..." .Já nevěděla co na to říct nebo co odpovědět,ale Roman to vyřešil snadno a stručně ,,Či ste nikdy nevideli dvoch ľudí čo sa majú radi?" a přišel ke mě a políbil mě,přede všemi mě políbil ! Všichni na nás vykulili oči a ani očím nevěřili.Sotva "odlepil" svoje rty od mých,pustila jsem se Katy,přitulila se k Romčovi a našim udiveným přátelům jsem řekla ,,No....už to tak bude.",,Já věděla, že to tak dopadne" řekla Katy ,,Ale my pre vás máme taky prekvapenie"řekl Igor a vášnivě políbil Katy.... ,,Wooooooooow....." řekli jsme jednohlasně ,,To se nám to tu hezky páruje..." dodala jsem.....Najednou se do pokoje přiřítil Paťo ,,Čo to má byť?" a podíval se na mě a Romana a na Katy s Igorem.,,Promiň, že jsme ti to neřekli,ale nikdo to nevěděl" řekli jsme s Katy?",,To vám odpúšťam, ale prečo ste ma nechali spať. To ste to urobili schválne, aby som sa všetko dozvedel ako posledný?",,Nie to ne.Ty si bol z nás najviac opitý a tak sme ťa nechali spať, aby si bol ráno fit a triezvy." odpověděl mu Palo. V tu ráno jsme se začali zase smát.Paťa to nejdřív nepochopil,ale pak se do našeho hlasitého smíchu přidal.....