Koncertní láska - 14.díl

16.07.2011 14:20

 *KATKA*

Když se Eliška vrátila párkrát jsem se ušklíbla se slovy,kde byla a zarazilo mě,že odpovídala víc než nejistě.Radši už jsem se jí na nic neptala.Najednou někdo klepal,byl to Palo.,,,,Holky?Spíte? ",,Ne nespíme.Co potřebuješ?",,Ja viem že je to odo mňa hlúpe sa pýtať, ale mohol by som u vás dnes prespať? Pretože Patrik robí taký rámus ... Nedá sa vedľa neho spať ...Navyše hrozne chrápe..." Já  se tomu začala smát,protože mi to přišlo na místě vtipné.Palo se zeptal ,,Katy? Ty si niečo pila? Alebo fajčila?" Tentokrát se mi začala smát Eli a odešla aby Palovi nachystala spaní na gauči. Najednou jsem asi usnula.Probudil mě až Palo,protože byl celý vyděšený ,,Eliška tu nie je! V kúpeľni, jedálni, na WC ani v obývačke, kde som mal spať ja, ale asi som zaspal tady.Katy nevidela si ju?" ,,Co-cože?" vysoptila jsem ze sebe ,,Ona tu není?A kde je?" ,,No to ja neviem, kde je.Třeba je u Romana ideme sa tam pozrieť?" ,,Dobrý nápad" řekla jsem a utíkala ke dveřím ,Honem!".....Zaklepala jsem na Romanovy dveře a otevřela. ,,Romane nie je tu Eliška?"zeptal se Palo,který šel se mnou  ,,Ona totiž není v pokoji!" dořekla jsem ,,Hovorila niečo o tom že sa pôjde prejsť alebo čo.." řekl Roman ,,A kdy ti to říkala když jsi byl opilý? "znovu jsem se zeptala.,,Pred chvíľou tu bola, či niečo nepotrebujem a doniesla mi obklad na čelo...Pýtal som sa jej kam sa chystá, no a povedala mi že sa ide len prejsť, určite sa jej nič nestane" ... ,,Aha......tak promiň jestli jsme tě vzbudily nebo tak,ale mám o Eli vážně strach." ,,Ja tiež.." řekl Palo ,,Myslíte že ja nie?" odpověděl nám Roman..... ,,Ona sa vráti...nebojte sa..." ,,Okej...." omluvili jsme se a odešli zpět do svého pokoje....V pokoji jsem s Palem seděla asi dvacet minut,když v tom se otevřeli dveře a přišla Eliška.,,Kde jsi jako byla?" ,,Hej! Mali sme o teba strach, estli sa ti niečo nestalo." vykřikli jsme když přišla do pokoje. ,,Potišeji by to nešlo? Zbudíte ostatní.Byla jsem se projít no a co? Bolela mě hlava a nemohla jsem spát !Co je na tom?" odcekla Eli .,,Mohla jsi aspoň nechat vzkaz..." ,,A jak jsem měla vědět, že se vzbudíte a budete mě hledat?",,Tak mohla jsi to aspoň tušit !!! " zařvala jsem na ni.Najednou se ve dveřích objevil Igor ,,Čo tu tak kričíte? Čo sa stalo?" ,,Nic" řekla Eliška a utekla.,,Vy ste sa pohádali?" zeptal se Igi ,,Ne..byla to jen ostřejší výměna názorů." odpověděla jsem a začala plakat.Igi ke mě přišel,obejmul mě a řekl ,,Neboj sa Katy, Všetko bude zase v pořádku.Uvidíš.No tak, neplač." po těchto slovech jsem se k Igimu přitulila ještě blíž...,,Pôjdem sa pozrieť ako je na tom Eliška hej?" ,,Jo.běž..." a stála jsem u okna,plakala a koukala se ven.V tom zničeho nic Eliška přiběhla a obejmula mě.,,Kači..Je mi to moc líto.Já nechtěla,prostě mi ruply nervy..Kači promiň.",,Eli...to mě ruply nervy..já na tebe křičela..já se ti omlouvám..Taky mě to mrzí" a obě jsme plakat.Asi to dojalo i kluky ,protože nás šli obejmout...Jediný kdochyběl byl Paťo,který asi ještě spal.....