Koncertní láska - 12.díl

16.07.2011 12:34

...,,Kde jsi jako byla?" ,,Hej! Mali sme o teba strach, estli sa ti niečo nestalo." vykřikli Katka s Palem,když jsem přišla do pokoje. ,,Potišeji by to nešlo? Zbudíte ostatní.Byla jsem se projít no a co? Bolela mě hlava a nemohla jsem spát !Co je na tom?" odpověděla jsem.,,Mohla jsi aspoň nechat vzkaz..." ,,A jak jsem měla vědět, že se vzbudíte a budete mě hledat?",,Tak mohla jsi to aspoň tušit !!! " zařvala na mě Katka.Najednou se ve dveřích zjevil skoro střízlivý Igor ,,Čo tu tak kričíte? Čo sa stalo?" ,,Nic" odcekla jsem a utekla na chodbu.,,Vy ste sa pohádali?" zeptal se Igi ,,Ne..byla to jen ostřejší výměna názorů." odpověděla Katka...... Já mezitím stála na chodbě, opřená a zeď a brečela. ,,Proč se musím pohádat zrovna s ní? Proč ona? Vždyť ona je moje kamarádka !" opakovala jsem si v duchu.Zády jsem sjela po zdi dolů a sedla si.Složila jsem si hlavu do dlaní a plakala ještě víc.V tom se přede mnou otevřeli dveře a v nich Roman.,, Čo sa stalo Elinka? Prečo plačeš? Neplač a povedz mi čo sa stalo,hej? " Já se na něj podívala s uslzenýma očima a znovu jsem sklopila tvář do dlaní ,,Tak čo sa stalo?" zeptal se snovu a zvedl mi hlavu.Já se opřela o jeho dlaň,která mi ležela na tváři a jediné co jsem ze sebe dostala bylo ,,Já-já se.....Prostě jsem se pohádala s Katy...." ,,Čo?A prečo?Lebo si bola u mňa??" ,,Ale oni neví že jsem byla u tebe.....Oni si myslí,že jsem byla venku,protože mě bolela hlava...." Roman stouplnul a odešel, zachvíli se ke mě přiblížil Igi....,,Taky mě děš utěšovat?",,Nie, prečo by som to dělal.To je podľa mňa to najhoršie čo by som ti teraz mohol povedať ... ľutovať ťa! ... Ja som ti len prišiel povedať, že Katka je z toho čo sa stalo úplne na prášky a stále plače , že sa s tebou nechcela pohádať, že bola len naštvaná ...."........