Koncertní láska - 11.díl

16.07.2011 10:48

... Přemýšlela jsem co mám udělat,abych to třeba celé nepokazila a tak jsem se zeptala ,,A co jsi mi to chtěl vlastně říct?" ,,Chceš to naozaj vedieť?"  ,,No jasně že jo ... " ,,Keď si ma udrela tými dverami uvedomil som si, že si vlastne urobila dobre, pretože inak by si sa mi neospravedlnila a ja by som sa do teba asi ...." a usmál se na mě ,,No povídej dál..." řekla jsem a taky jsem se usmála.Roman se ke mě naklonil a pošeptal  ,,Ja som sa do teba zaľúbil,Eli." Já se usmála tím nejšťastnějším úsměvem,který jsem uměla, naklonila se k němu a pošeptala jsem ,,Vždyť já tebe taky,Romi."... ,,Vážne?" zeptal se a já jen kývla hlavou a stále jsem se smála. Jenže Romiho rty zarazily můj smích a já si znovu připadala jako v sedmém nebi.Když v tom nás zase vyrušilo klepání na dveře.Já honem vlezla do kuchyně.Byli to Palo a Katka ,,Romane nie je tu Eliška?" ,,Ona totiž není v pokoji!" ,,Hovorila niečo o tom že sa pôjde prejsť alebo čo.." ,,A kdy ti to říkala když jsi byl opilý? "Roman se zamyslel a zpoza rohu jsem sledovala jak honem vymýšlí nějakou lest ,,Pred chvíľou tu bola, či niečo nepotrebujem a doniesla mi obklad na čelo...Pýtal som sa jej kam sa chystá, no a povedala mi že sa ide len prejsť, určite sa jej nič nestane" ... ,,Aha......tak promiň jestli jsme tě vzbudily nebo tak,ale mám o Eli vážně strach." ,,Ja tiež.." řekl Palo ,,Myslíte že ja nie?" odpověděl jim Roman..... ,,Ona sa vráti...nebojte sa..." ,,Okej...." řekl Palo s Katkou a odešli.Jen co se zavřeli dveře,sedla jsem si vedle Romana a pochválila ho ,,Teda musím říct,že takovou výmluvu bych nevymyslela ani já...",,To vieš, kto vie, vie ..."  ,,A kto nevie ten pozerá na toho kto to vie čo?" řekla jsem mu ryzí slovenštinou.Oba jsme se začali opět smát.,,Už bych měla jít...aby se o mě nestrachovali....",,Asi áno, ale .... niečo mi dlžíš..",,A co?Co ti dlužím? " Roman zvedl ruku a ukázováčkem ukázal na své rty ,,Aha...už vím" usmála jsem se.Přišla jsem k němu a políbila ho....Tak jsme si polibky opláceli asi dalších 10 minut, než jsem se vymanila z jeho objetí naposledy jsem ho políbila a řekla ,,Dobrou noc,už musím jít....",,Dobrou.A pamätaj že si moje dievča...." ,,Neboj...tuhle větu nikdy nezapomenu" ...... Letmo mě políbil a já spěchala do svého pokoje,kde už čekala Katka a Palo..........