Koncertní láska - 10.díl

16.07.2011 10:00

... Skoro celou noc jsem nespala.Pořád jsem myslela na Romana,jestli mu něco není. Měl sice pokoj vedle nás,ale...pořád mi něco říkalo,že se něco stane nebo že je něco špatně.,,Radší se tam půjdu alespoň podívat." Pomyslela jsem si a sedla na gauč. V tom okamžiku mi měsíc ozářil obličej a skoro nic jsem neviděla.Vstala jsem a potichu jsem se propížila kolem Pala s Katkou a vyšla na chodbu. Cítila jsem chlad kachliček,kterými byla chodby poseta.Stuopla jsem si před dveře Romanova pokoje.,,Mám tam jít - Nemám tam jít..." honilo se mi hlavou.Konečně jsem sebrala všechnu svou odvahu a otevřela dveře.Když jsem přišla do ložnice,Rmča spokojeně spal.Zadívala jsem se na něj a zašeptala ,,To je dobře že ti nic není." ...Jenže když jsem ho uviděla, tak mi to zase nedalo a musela jsem ho jít políbit.Políbila jsem ho jen tak letmo na tvář aby se nevzbudil. Jenže když jsem odcházela, šlápla jsem na uvolnění prkno v podlaze, které ošklivě a nahlas zavrzalo. To samozdřejmě Romiho probudilo ,,Čo tu robíš Eli? Nemala by si spať? Je už dosť neskoro." ,,Já vím,ale musela jsem se jít podívat, jak to s tebou vypadá,když jsi byl tak opilý." řekla jsem ,,Aha .. Moment ja som bol opitý? No to je jedno. Ale ďakujem ti za ochotu.Pochybuji že by ma chalani tak strážili." ,,No to by asi neudělali" ,,Prečo myslíš?" ,,Protože jsou všichni na mol...Teda kromě Pala,ten nepil nic.",, Hej.....Au...!" řekl Romi a chytil se za hlavu ,,Co je co se ti stalo?" zeptala jsem se ustrašeně.,,Ale nič len mám asi opicu...." odpověděl.,,Počkej donesu ti studený obklad,to pomáhá..." ,,To by bolo skvelé....Ďakujem ti Eli...",,Není za co.." Usmál se na mě, tím nejsladším úsměvem a já mu ho oplatila.Šla jsem do kuchyně,připravila obklad a vrátila se zpátky do ložnice.Roman pořád seděl a držel si hlavu.,,Tady je ten obklad..." ,,Ďakujem ti...si zlatá.." ,,Není za co ,ale pozor teď  to  bude hodně studený..."  a přiložila jsem mu obklad na čelo. ,,Dobrý?" ,,Ano...". V tom se naše oči zase setkali a já nevěděla co mám dělat.......