Koncertní láska - 1.díl

15.07.2011 17:06

Rozhodla jsem se,že začnu psát svoje první FF... tady to máte :D

 

Byl poslední srpnový den a já se moc těšila na svůj první koncert The Paranoid, který se měl konat v Brně.... Nemohla jsem ani spát..... A najednou to bylo tady... Můj den D...Koncert ! Byla jsem šťastná,jak bleška v kožichu. Do Brna jsem jela vlakem a celou cestu jsem poslouchala Únos a Odkaz od mojich milovaných The Paranoid. Přijela jsem do Brna. ,,No jo,ale kde to je ?" zarazila jsem se. Tak jsem se zeptala partičky lidí co stáli na rohu první ulice, do které jsem vkročila. ,,Holka...To seš na druhý straně....Máš mapu ?" ,,Mám" ,,Tak ukaž..já ti ukážu, kudy jít" ,,OK" A tak mi poradily a já asi po půl hodince našla musik club , ve kterém měl být koncert.Hned jak jsem všla do dveří,koukal na mě jeden týpek s bratkou a brýlemi. ,,Ty jdeš na koncert? " Zeptal se ,,Jo jdu" ,,A nechceš si i něco vydělat ?" Znovu se zeptal.Já na něj jen nechápavě koukala. ,,Jak jako vydělat ? " On mi vysvětlil,že je majitelem toho klubu ,a že skupina si objednala i jakýsi catering po svém koncertu. A tak potřebují někoho,kdo by je "obsluhoval"....,,Tak co šla by jsi do toho ? " ,,Jas-jas-jasný...beru to" Vykoktala jsem ze sebe těchto pár slov,protože jsem byla v takovém rozčarování,že by mi to nikdo neuvěřil. ,,Fajn...tak jdi VIP vstupem....Samozdřejmě, že koncert a vše s ním spojené máš gratis! " ,,Fakt...no ty vole !" Prošla jsem VIP vchodem a prvního,koho jsem spatřila byl Patrik: ,,Čo tu robíš? Ak nie si personál sem nemôžeš" ,,To je v pořádku.To je slečna,která Vás bude večer obsluhovat"  ,,Aha .... Tak to sa ti ospravedlňujem, že som ťa tak vyľakal" řekl Patrik,když uviděl můj výraz ve tváři.... ,,Ne-ne to je v pohodě..." Odpověděla jsem.
,,Směla bych si skočit na WC? " zeptala jsem se pana majitele,který se jmenoval Petr ,,Jasný...přece se tu ne to ..... " řekl s úsměvem... Jen jsem vytáhla telefon z kabelky, vytočila jsem Kačku,moji dobrou kamarádku z FB ,,Kači víš co je nového ?",,No nevím,ale já pro tebe taky něco mám,ale ty první",,Dneska budu obsluhovat Paranoidy na tom koncíku v Brně ! Ale teď povídej ty !" páčila jsem z Katky odpověď.... ,,No..já jsem taky na to koncíku, kde jsi právě ty...A taky budu obsluhovat...Budeme tam spolu !!! " ,,Kači? Cože? To je skvělý...Štípni mě, ať vím jestli kecáš !" Najednou z kabinky vylezla Kačka a štípla mě: ,,Vídíš že bych kecala?" .....